ستاره ي تنهاييام







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





يادم باشد

يادم باشد

كه ازاين پس به انان كه امدند و

دل مارابه يغما بردند نينديشم...

يادم باشد

كه هركه امد به خاطر خودم ودلم نيامد

بلكه فقط به خاطر خودش بودو بس...



نظرات شما عزیزان:

abdorahim
ساعت0:30---17 خرداد 1391
این شعر ها دیگر برای هیچ کس نیست

نه ! در دلم انگار جای هیچ کس نیست

آن قدر تنهایم که حتی دردهایم

دیگر شبیه درد های هیچ کس نیست

حتی نفس های مرا از من گرفته اند

من مرده ام در من هوای هیچ کس نیست

دنیای مرموزی ست ما باید بدانیم

که هیچ کس این جا برای هیچ کس نیست

باید خدا هم با خودش رو راست باشد

وقتی که می داند خدای هیچ کس نیست

من می روم هرچند می دانم که دیگر

پشت سرم حتی دعای هیچ کس نیست...
پاسخ:اين جمله راهرگزفراموش نكن براي دوستت دارم بعضي ها مرسي هم زياديست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محدثه در 23:53 | |